Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Frejda - 8 mars 2009 20:52

Ja, så hittade jag ytterligare ett projekt för våren - planket vid det lilla dasset.


Det är väldigt bra insynsskydd, men när jag nu stod och tittade på det så såg jag ju hur förfärligt gärna det vill få en skvätt färg på sig. Det är matt i färgen och grönt av alger. Och det där skåpet mitt på döljer en möglig gammal darttavla, som man inte skulle kunna använda även om man ville, eftersom det finns ett körsbärsträd precis där man ska stå för att kunna kasta pilarna. Tavlan åker. Skåpet får jag fundera på om jag kan använda till något - kanske ett litet brännvinsskåp för akuta nödlägen?


Och så blir det nog några fina hållare för blommor på planket. Kanske lite färgglada krasseblommor som livar upp.


I helgen kom grannen Bims med geigermätaren i högsta hugg. Ingen strålning från de fina stenarna vi plockade förra helgen, så nu ska jag kakla med dem!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards